سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر از صفحه گوگل شخصی استفاده کنید حتما از گجت های گوگل استفاده کرده اید. گجت ها برنامه های کوچکی هستند که امکانات جالبی را به صفحه شخصی گوگل شما اضافه می کنند .
مثلا می توانید آخرین اخبار گوگل را در صفحه اصلی گوگل خود ببینید ، تقویم گوگلتان را به صفحه اول گوگل بیاورید ، جستجوگر
dictionary.com را به صفحه گوگل خود اضافه کنید و یا بازی های گوگل را به صفحه اصلی گوگل اضافه کنید و به قول معروف آنرا Personalize کنید و خلاصه هزاران قابلیت دیگر که توسط سایت های مختلف برای صفحه شخصی گوگل اضافه شده است.
تا چندی پیش امکان استفاده از گجت ها فقط در صفحه شخصی گوگل وجود داشت . اما گوگل با ارائه کدی چند خطی جهت نمایش گجت هایش در وبلاگها و سایت های شخصی اقدام جالبی برای وبلاگ نویسان انجام داده است.
یکی از بهترین و پرطرفدارترین گجت ها ، بازی های فکری گوگل هستند که بر روی سایت گوگل قرار دارند. برای اضافه کردن این بازی ها به وبلاگ ها کافیست وارد
این صفحه شوید و بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه Add to your page را بزنید. در پایین صفحه ای که باز میشود یک دکمه بنام GET THE CODE وجود دارد که کد گجت مربوطه را برای نمایش آن گجت در وبلاگتان به شما میدهد. کافیست این کد را به قالب وبلاگتان اضافه کنید تا در گوشه ای از وبلاگتان به نمایش در آید.